ALGEMENE VOORWAARDEN

Definities;

Atelier aan het Oostenrijk, gevestigd te Geervliet, KVK nummer : 53594274

Klant/deelnemer; degene met wie Atelier aan het Oostenrijk een overeenkomst is aangegaan

Partijen; Atelier aan het Oostenrijk en de Klant

Workhop; hetgeen wat de Klant/Deelnemer afneemt als verleende dienst.

Deelname workshops en cursussen

    1. Aanmelding is mogelijk via mail of via de website.
    1. Indien een workshop het maximumaantal deelnemers heeft bereikt, kan men zich op de wachtlijst laten plaatsen. Dit wordt in overleg met Atelier aan het Oostenrijk bepaald. Indien een plek vrijkomt, wordt de wachtlijst en volgorde van aanmelding benaderd.
    1. De minimumleeftijd voor onze workshops is 8 jaar. Uitzonderingen zijn mogelijk met toestemming van een volwassene.

  1.  

Betaling

    1. Betaling wordt voldaan via een betaalverzoek via de mail of overschrijving naar aangegeven rekeningnummer.

    1. Na inschrijving ontvangt De Klant binnen 48 uur de bevestigingsmail. Hierin vindt De Klant informatie over hoe de betaling voldaan word. Dit kan via twee verschillende opties, waarbij wij de keus bij De Klant laten.

    1. Uiterlijke betalingsdatum is 5 dagen voor de geplande workshop

    1. De Klant is verzekerd van een plek wanneer de betaling is voldaan.

  1.  

Wijziging of Annulering

    1. De Klant heeft te alle tijden het recht, mits schriftelijk / per email, de overeenkomst te annuleren. Hierbij dient de naam van de deelnemer, de betreffende Workshop en de datum van aanvang vermeld te worden.

    1. Zijn er niet voldoende deelnemers om de workshop door te laten gaan, ontvangt u van Atelier aan het Oostenrijk tot uiterlijk een week van te voren bericht. In dit geval kan gekeken worden of u mee wilt doen op een andere datum, of ontvangt u uw inschrijfgeld retour.

    1. Bij annulering gelden de volgende regels:
      – Bij annulering meer dan 3 werkdagen voor de aanvangsdatum van de betreffende workshop kan de Klant de overeenkomst kosteloos annuleren.
      – Bij annulering binnen 3 werkdagen voor aanvangsdatum van de desbetreffende workshop wordt 50% van de totale prijs van de workshop in rekening gebracht.
      – Annuleringen binnen 24 uur voor aanvang van de desbetreffende workshop worden niet vergoed en zal het volledige bedrag in rekening worden gebracht.

    1. Afmelden is mogelijk via mail, telefoon, of Whatsapp.

Intellectueel eigendom

    1. Het auteursrecht op de door Atelier aan het Oostenrijk uitgegeven foto’s, overig beeldmateriaal, brochures, projectmaterialen en andere cursusmaterialen berust bij Atelier aan het Oostenrijk tenzij een andere auteursrecht hebbende op het werk zelf is aangegeven. Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Atelier aan het Oostenrijk

    1. De Klant zal geen gegevens uit gedeelten en/of uittreksels of enig materiaal publiceren of op welke wijze dan ook vermenigvuldigen.

    1. Atelier aan het Oostenrijk behoudt zich het alle rechten voor van de door haar geleverde en geproduceerde (kunst)werken. Het is de Klant niet toegestaan deze werken te wijzigen, kopiëren en/of vermenigvuldigen of anderszins te publiceren zonder voorafgaande schriftelijke en uitdrukkelijke goedkeuring van Atelier aan het Oostenrijk. (Kunst)werken van Atelier aan het Oostenrijk vallen onder de Auteursrecht.

Verzekering

    1. De Klant zorgt zelf voor een zorgverzekering. Atelier aan het Oostenrijk of een medewerker kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade, diefstal, ongevallen voor of tijdens of na de workshop in welke vorm dan ook. Deelname aan een workshop is altijd op eigen risico.

Aansprakelijkheid

    1. Atelier aan het Oostenrijk is niet aansprakelijk voor enige schade die veroorzaakt is door of verband houdt met deelname aan een workshop van Atelier aan het Oostenrijk.

    1. Indirecte schade wordt niet vergoed.

Klachten

    1. De Klant moet een door Atelier aan het Oostenrijk verleende dienst zo snel mogelijk onderzoeken op eventuele tekortkomingen.

    1. Beantwoordt een verleende dienst niet aan wat de Klant verwacht, dan moet de Klant Atelier aan het Oostenrijk daarvan op de hoogte stellen binnen 1 maand na het vaststellen van de tekortkoming.

    1. De Klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming zodat Atelier aan het Oostenrijk hierop gepast kan reageren.

    1. De Klant moet aantonen dat de klacht betrekking heeft om een overeenkomst tussen beide partijen.

    1. Wanneer een Klacht gaat over lopende werkzaamheden, dan kan de Klant niet eisen dat Atelier aan het Oostenrijk andere werkzaamheden gaat verrichten dan is afgesproken.